torsdag 27 oktober 2011

Mums...

Åhhh äntligen... Duschande med älsklingen igår... Vi tvålade in varandra och jag satte mig på knäna framför honom och sög av honom länge... När han va på väg att komma slutade jag, tror han njöt ganska ordentligt. Sen la vi oss han låg och klappade på mig.. Skönt!!!

I morse så va han på bra humör och vi skrattade, barnet va hemma och han va oxå på topp humör... Känns bra!

Fortsätter med VV, vill att det ska gå fort men jag har inte bråttom intalar jag mig. Gick upp tidigt så jag har varit och solat. Sitter på ett fik på Östermalm och väntar på att kl ska bli 11...

Har min nya svarta glansiga jacka som jag köpte på Zara, sååå nöjd!!! Skönt att sola, lätt att känna sig ganska grå just nu... Köpte en jätte skönt serum på clinique, hoppas det stavas så... De gör reklam för den och jag rekommenderar den super mycket... Fattar inte hur sambon står ut att inte smörja in sig. Jag skulle vars torr som ett russin, missbrukar lotion...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar