onsdag 19 oktober 2011

Har haft lite mycket...

Tiden går så fort men nu ska jag skriva igen....

I natt åker älsklingen bort och barnet är oxå borta...

Vi har varit sjuka i nästan en vecka, älsklingen har haft feber och ont i halsen. Men sex orkar han ha, fast det blir en snabbis men det är galet skönt...

Ska testa viktväktarna för att gå ner något kg, typ 5skulle vara klädsamt för mig. Är annars väldigt nöjd med hur jag ser ut. Kommer ni ihåg bilden från solariet? Jag har så svårt för svält dieter, har inte ni det? Helt otroligt hur Kissie orkar hålla sin vikt, strongt av henne tycker jag. Hon lever de livet 20åringar i dag vill leva... Go kissie go!!!!

Tagit fram min avdammade trampmaskin, nu finns det inga ursäkter. Hur gör ni för att hålla vikten eller gå ner?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar