fredag 7 oktober 2011

Mera om duschen...

När jag kom hem så hade älsklingen tänt massa ljusi duschen och jag slet av mig kläderna och duschade av mig... Efter några min kom han in och tvålade in mig, brösten, axlarna, magen, benen och fötterna...
Han bet mig i nacken och smekte min nu enormt blöta fitta... Han lät mig komma och vi hade ögonkontakt hela tiden och det är sååå upphetsande... Jag smekte honom men han tog bort mina händer, han ville att jag skulle fortsätta att njuta... Jag va så sugen på att sätta mig på knä framför honom men han ville se mig komma först... Jag kom en gång till och det va såååå skönt.... Han lät mig bara komma med hjälp av sina händer, mmm....

Jag satte mig på knä tillslut och han smekte mitt ansikte med min kuk, den luktade sex. Han kissade lite försiktigt över mina bröst och ansikte... Jag tog den i munnen och han höll i mitt huvud och munknullade mig. Han tryckte in den långt och jag fick kvällningar... Fortsatte länge och suga av honom, älskar det!!!
Han kom i min mun och jag behövde svälja flera gånger... Mmmm....

I går hade vi inge sex, vi jobbade hela dagen... På kvällen var vi på ett event och sen fick vi åka och hämta barnet som var hos barnvakten. Lite stress stress så vi somnade på hans bröst kl 22...

I dag är det fredag och vi ska ha mysmiddag hela familjen... Fredagsmys...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar