tisdag 25 oktober 2011

Gå ner i vikt...

Har varit duktig och följt VV i snart en vecka. Inte ställt mig på vågen utan jag vill känna på kläder och sånt... Och det känns!!! Känner mig mycket smalare om magen och rumpan har nog blivit lite mindre... Det är framför allt, mage, rumpa och armar jag vill ska bli smala... Tyvärr så blir jag så sjukt smal i ansiktet när jag går ner... Förut körde jag VV hela tiden, tillslut hittade kroppen sin vikt och jag höll den med att äta VV till vardags, då vet man att man inte äter för lite eller förmycket.
Självklart kan man fuska ibland när man gått ner, men nu måste jag vara stenhård!!! Vill väga 56, väger väl 60 nu... Inte sån stor övervikt, men så pass att kläderna inte sitter bra och jag har en valk runt magen, bläääää....
Har ingen direkt tid att passa så det är bara att köra på....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar