söndag 2 oktober 2011

Löprunda i dag med...

Har just kommit hem efter en svettig löprunda. Känner mig så duktig för det va tungt att gå upp i morse. Älsklingen låg kvar när jag smög upp och tog mina träningskläder.


Vi hade en sån lugn och skön dag igår. Sov, åt lite, älsklingen klippte gräsmattan. På kvällen va vi bortbjudna på middag. Innan vi gick satt vi på trappen och drack lite drinkar,bara njöt helt enkelt... Vi va inte kvar så länge utan gick hem vid 22... Älsklingen borstade tänderna och kröp ner. Jag fick så sjukt ont i magen, kändes som den skrek....aaaaaaaaaj...!!!!


Nu kom älsklingen in med lite te till mig. Efter löptundan la jag mig på sängen. Hmmm, ska nog dricka det. Kvällen tog nämligen inte slut där igår. Självklart hade vi väldigt skön sex innan vi somnade. Kommer med alla detaljer efter frukost...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar