söndag 2 oktober 2011

Bråttom bråttom...

Älsklingen och jag ska ha en liten middag i kväll men suget efter en dusch tilsammans blev för stor.


Mmm, älskar att duscha tillsammans... Han tvålade in mig långsamt, nacken, axlarna och ner runt brösten. Magen och benen, tom fötterna tvålas in ordentligt. Kände att det va dax att inte vara egoistisk, satte mig på knä framför honom. Började sakta suga av honom, tog hela i munnen och för att få in med hela åkte den in så långt att jag fick kvälningar. Han njöt enormt och va nära att komma flera gånger men då slutade jag. Jag hade kunnat fortsätta hur länge som helst men det gjorde grymt ont i knäna så tillslut fick han komma... Han fyllde hela min mun att jag fick svälja flera gånger...


Nu är det bråttom bråttom att fixa middagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar