lördag 1 oktober 2011

Efter löpturen...

Sprang bara 4km men jag kutade verkligen och tog ut mig brutalt... Slängde mig i soffan när jag kom hem och det kändes som jag skulle spy. Älsklingen var redan vaken och när jag kom in i sovrummet var han på toaletten. Jag la mig ovanför täcket för att inte svettas ner sängen. Älsklingen kom ut ur badrummet och såg yrvaken ut. Mmmm, härligt att se honom naken och håret spretandes åt alla håll. Jag går igång brutalt mycket på hans kropp. Han är perfekt för mig. Han la sig i sängen igen och vi pratade och skrattade. Jag är enormt imponerad av mig själv att jag orkade mig ut och springa.


Jag la mig under hans täcke efter ett tag och han skrek till för han tyckte jag var kall. Jag hade slutat att svettats och hade blivit lite kall ovanpå täcket. Underbart att lägga sig naken mot hans nakna och varma kropp... Han va lite hård och han stönade till när jag började runka hans kuk... Han njöt och blundade, skönt att låta honom njuta. Jag drog ner täcket och det är otroligt upphetsande att se hans hårda, stora kuk i min hand. Jag la mig mellan hans ben och började suga honom. Älskar lukten, lukten av sex som blir. Kuken var stenhård och han stönade högt. Jag låter kuken glida långt och långsamt in och ut i munnen. Låter tungan åka runt ollonet och baksidan vid den lilla strängen. Suger lite intensivare och hade jag fortsatt hade han kommit. Vill bara sätta mig på den och låta den glida långt in i min våta fitta... Men han bestämmer och han visste vid det här laget att jag va galet kåt och han älskar att göra mig frustrerad. Jag la mig ner med en kudde under rumpan så underlivet kommer upp... Han lutade sig över mig och tryckte in kuken i min mun... Enormt upphetsande syn. Sen står han på knäna bredvid mig och runkar och sprutar över mina bröst. Han låter det ligga kvar. Han lägger sig på mig och glider in med sin hårda kuk i min otroligt våta fitta. Jag är super kåt och vill komma. Han låter mig få två fantastiska orgasmer... Underbar morgonsex att börja dagen på. Vi går upp och börjar göra frukost. Vi skrattar och skojar och vet båda två att vi kommer ha mer sex innan dagen är slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar