onsdag 12 oktober 2011

Im back...;)

Åhhh... Har sååå mycket att berätta, först va jag borta och sen älsklingen. Vi möttes på natten för en "snabbis" sen åkte han...
I kväll kommer han hem, vi får se vad som händer. Vi roar oss ganska ofta att skriva noveller och skicka bilder och filmer... Love it!!!

Älsklingen vaknade till när jag kom hem och han vaknade till och han frågade om jag ville lägga mig på hans arm... Såååå skönt!!!
Självklart va han lite hård och det tog inte lång tid så la han sig på mig och slank in...;) jag hade blivit ganska kåt av att känna att han va hård... Tror jag kom 4ggr, sista gången kom jag efter att han kommit. Sköönt!!!

Sen somnade vi och han försov sig, blev en snabb packning och stress iväg...
Jag sov själv hemma igår, Inge barn eller älskling... Kan vara ganska skönt att vara själv oxå...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar