måndag 3 oktober 2011

Morgonsex...

Oj då, blev en lång frukost...;)

Får skylla på att jag är ledig och bara såsat hela dagen. Har faktiskt varit ute på en löptur, riktigt tungt att springa  när det är varmt. Helt sjukt att det känns som en varm sommardag fast det är den 3e okt...

I morse så la jag mig under älsklingens täcke och det va sååå skönt att bara ligga nära och mysa lite. La mig på honom med hela min tyngd (är ju inte direkt stor) och han smekte min rumpa och min rygg. Sen drog jag upp mina ben och han daskade till rumpan och jag stönade till av upphetsning och lite smärta. Han fortsatte så hanska länge, han daskade inte till för hårt utan det va helt lagom. Han blev otroligt upphetsad av mina stön. Sen kom han in i mig och jag red sakta, otroligt skönt. Vi njöt båda jätte mycket...

Det va ju inte speciellt svårt att komma, vi hade legat och myst jätte länge så jag hade blivit väldigt upphetsad. Han tog tag i min nacke och min rumpa och kom in i mig jätte långt, då kom jag... Sååå skönt och jag nästan skrek rakt ut. Orgasmen höll säkert flera sekunder...
Sen la han mig på rygg och mina ben va över hans axlar, den ställningen är otroligt skön, han kommer in långt och det känns jätte mycket... Vi kom tillsamans och sen lat han mig komma igen... Älskar den synen när jag ser honom ovanför mig, vi har ögonkontakt och jag ser hans bröstkorg och jag kan ta ett bra grepp om hans hår. När han kommer lutar han sig bakåt och det är väldigt skönt att komma tillsammns...
Lite härlig morgonsex...;)

Älsklingen är ute och fixar i trädgården, vid 18.30 ska vi åka och äta en mysig middag. Sista kvällen, i morgon åker vi till stockholm... Tyvärr så tog jag inte med mig så mycket fina kläder för jag trodde vi skulle vara hemma bara. Nu blev det tre kvällar i rad vi haft gäster och varit borta...

Jag får inga kommentarer, vill ni ha mera bilder???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar