onsdag 5 oktober 2011

Lite uppdatering...

I går morse så åkte vi tillbaka till Stockholm, älsklingen kröp över på min sida just innan klockan ringde... Morgonsex är sååå skönt. Det va halvmörk i rummet men vi kunde se varandra lite grann.
Han la sig på mig och kom in utan några problem, ibland behöver man inget förspel, man vill bara ligga nu!!! Han lät mig komma nästan direkt och satte sig över mig och började runka över mina bröst. En otroligt upphetsande syn, älskar när han gör så. Efter bara någon min kom han över mina bröst och la sig över mig för att låta mig komma igen... Otroligt härlig morgonsex...

Sen var det bråttom bråttom för att vi skulle hinna med flyget. Nu är det vardag igen...

I kväll ska jag ut och älsklingen vara hemma med barnet, kommer nog hem efter några glas vin och är väldigt sugen...;)

Har inte orkat träna i dag, tänkte sova en stund och sen göra mig i ordning för kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar