söndag 2 oktober 2011

Efter frukost...

Förlåt men efter frukost blev det lite hemma fix och sen tog vi cykeln och cyklade till ica för att komplitera lite tills i kväll. Vi ska ha en liten middag och självklart glömmer man alltid något. Det är nästan 5km till affären så det blev en lätt cykel tur på 1mil. Bra jobbat!!! Känns i benen kan jag säga...

Nu äter älsklingen lunch, en fet korv med stektpotatis och ägg. Luktar gott men oj vad fett!!! Jag köpte lite godis och det funkar inte att äta godis och lunch, bara att välja helt enkelt. I dag blev det godis...

Hmmm, gårdags kvällen...
Jag hade ju sjukt ont i magen men det är ju inte magen man ligger med... Så det blev lite sex i alla fall... Försökte mig på att rida lite men älsklingen tyckte att jag klagade så mycket så han la mig på rygg... Som vanligt gjorde han mig sjukt frustrerad, slutade just när jag va på väg att komma. Så gör han några och när man sen kommer så är det galet skönt... Kom nog 3ggr och tredje gången kom vi tillsamman... Det är otroligt skönt..Mmmm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar